Retourbeleid
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Voldoet de bestelling niet aan je verwachtingen, heb je een verkeerd product ontvangen of wil je je aankoop om een andere reden niet houden? Dan mag je je bestelling binnen acht dagen na ontvangst aan ons retourneren. Uiteraard moeten de producten die je retourneert, onbeschadigd zijn en in de originele verpakking zitten. Als de geleverde producten bij ontvangst gebreken vertonen, vragen wij je contact op te nemen met onze klantenservice via mail info@cupsonline.eu, zodat we samen met jou naar een oplossing kunnen zoeken. Producten uit de opruiming en klant specifieke artikelen zijn uitgesloten van recht van retour.
Producten terugsturen per post
Meld je retournering altijd eerst binnen acht dagen na ontvangst bij ons aan
via deze pagina. Vul het formulier online in en druk op Verzenden om het naar ons te sturen. Print het ingevulde formulier vervolgens uit en voeg het bij de producten die je terugstuurt. Zo zijn wij alvast op de hoogte en kunnen we je retourzending na ontvangst snel verwerken. Geef je retourpakket vervolgens af bij PostNL of een andere vervoerder. Heb je hulp of advies nodig bij het terugsturen van je bestelling? Mail ons dan
info@cupsonline.eu
Hoe krijg ik mijn aankoopbedrag terug?
Je aankoopbedrag wordt altijd via ons hoofdkantoor in Uden op je bankrekening teruggestort. Je krijgt je geld dus niet contant terug.
Krijg ik de verzendkosten terug?
Of je nu een complete bestelling retourneert of slechts één product: zowel de verzendkosten voor het opsturen van je bestelling als die voor het retourneren van je bestelling zijn voor eigen rekening. Je krijgt dus wel je aankoopbedrag terug, maar niet de verzendkosten (tenzij je hierover andere afspraken hebt gemaakt met onze klantenservice).